დღესდღეობით სტუმრებს სურთ თავი უსაფრთხოდ იგრძნონ და ამავე დროს მაქსიმალურად გამოიყენონ სტუმრობის პერიოდი. ოტელიერების წინაშე დგება სტუმრის გზის გარდაქმნის ამოცანა ადამიანური ურთიერთქმედების შეზღუდვით, რათა შეკავდეს ვირუსის გავრცელება. ტექნოლოგიები მნიშვნელოვანი ხდება, რადგან ციფრული უკონტაქტო მომსახურება ცვლის პირად ურთიერთობებს.
ახალ ტექნოლოგიებს შეუძლია ოტელიერების დახმარება სტუმრების მოზიდვაში. მაგალითად, ვირტუალური ტური, რომელიც ეფუძნება შევსებულ რეალობას, პოტენციურ კლიენტებს საშუალებას აძლევს გაეცნონ სასტუმროს შემოგარენს ჩამოსვლამდე. Alcatel-Lucent Enterprise Rainbow ™ API ინტერფეისების საშუალებით რეალურ დროში კომუნიკაციებით, როგორებიცაა ჩატი, ხმოვანი და ვიდეო კავშირი, შესაძლებელია ადვილად ინტეგრირდეთ სასტუმროს ვებ-საიტთან ან მობილურ დანართთან.
იმ ადამიანთა სახე, რომლებიც რეგისტრაციის დგართან რიგში დგანან, წარსულს ჩაბარდება. უკონტაქტო რეგისტრაცია სტუმრის დანართის ონლაინ რეგისტრაციიდან ახალი ნორმა გახდება.
სხვა ალტერნატივა გახდება ჰოლში თვითრეგისტრაციის კიოსკების დადგმა. ინტელექტუალური კიოსკები, რომლებიც აერთიანებს სატელევიზიო კამერებს, დოკუმენტების სკანირებას და სახეების ამოცნობას, შეძლებს გაამარტივოს და უსაფრთხო გახადოს რეგისტრაციის მთელი პროცედურა და მინიმუმამდე დაიყვანოს ადამიანის ჩარევა.
Alcatel-Lucent Enterprise Digital Age Networking გვთავაზობს რიგ ტექნოლოგიებს, რომლებიც საშუალებას იძლევა გამოვიყენოთ რეგისტრაციის ეს სხვადასხვა ვარიანტები. Alcatel-Lucent OmniAccess® Stellar სამსახურები ადგილმდებარეობის განსაზღვრის (LBS) საფუძველზე შეძლებს აღმოაჩინოს, თუ როდის მოვა ჯავშნის გამფორმებელი სტუმარი სასტუმროში. Alcatel-Lucent Rainbow Workflow შეუძლია გაგზავნოს პერსონალური მისასალმებელი შეტყობინება, დაიწყოს ავტომატური რეგისტრაცია, ჩატვირთოს ციფრული გასაღები და გააგზავნოს სტუმარი ნომერში.
მობილური დანართები გვთავაზობს სასტუმროს პერსონალთან პირადი კონტაქტების შემამცირებელ შესაძლებლობათა უფრო ფართო სპექტრს, სტუმრებისათვის მომსახურებას ხელმისაწვდომს ხდის არა მარტო ნომრებში, არამედ ღონისძიების ჩატარების ადგილის შიგნითაც. ყველაფერმა ამან შეუფერხებლად რომ იმუშავოს, სასტუმრომ უნდა შემოგვთავაზოს შესანიშნავი საყოველთაო Wi-Fi. Alcatel-Lucent OmniAccess Stellar WLAN მეშვეობით სტუმრებს სასტუმროში შეუძლიათ შესანიშნავი Wi-Fi-ით სარგებლობა, ასე რომ, მათ შეუძლიათ წვდომა ჰქონდეთ ყველაფერზე, რაც სჭირდებათ, საიდანაც სურთ და ნებისმიერი მობილური მოწყობილობით.
შენობის შიგნით ადგილმდებარეობის განსაზღვრის მომსახურების საშუალებით სასტუმროს ოპერატორებმა სტუმრებს შეიძლება შესთავაზონ კონტექსტური, დინამიკური და პერსონალიზებული შეტყობინებები და წინადადებები. დიდ კურორტებს შეუძლია განიხილოს ადამიანთა თვალის სადევნებელი სამსახურების დანერგვის შესაძლებლობა, რომელიც საშუალებას მისცემდა შეეთავაზებინა საყოველთაო წინადადებები იქ, სადაც სტუმარი იმყოფება, რომელიც სტუმარს საშუალებას მისცემდა ყოფილიყო იმის კურსში, თუ სად იმყოფებიან ან მისი ჯგუფის ან ოჯახის სხვა წევრები. Rainbow Workflow-თი მხარდაჭერილი ALE LBS ამ შესაძლებლობათა უზრუნველსაყოფად იყენებს OmniAccess Stellar WLAN ინფრასტრუქტურას.
ყოფნის შემდეგ: მომავალ შეხვედრამდე
სასტუმროდან გამგზავრებისას პერსონალთან ურთიერთობა მინიმალური უნდა იყოს. სასტუმროებს შეუძლია წასვლის დაჩქარებული რეგისტრაციის შეთავაზება ნომერში არსებული მოწყობილობების ან სტუმრის მობილური დანართის საშუალებით. ეს პროცესი პერსონალიზებული შეიძლება გავხადოთ ინდივიდუალური გამოსათხოვარი შეტყობინების საშუალებით, როდესაც სტუმარი სასტუმროს ტოვებს, მომავალი ჩამოსვლისათვის საჭირო ინფორმაციის მიწოდების ჩათვლით, მაგალითად, ახალი ფასდაკლებებზე ან სხვა წინადადებები.
როგორც რეგისტრაციისას, რეგისტრაციის შესაძლებლობები სასტუმროს დატოვებისას საშუალებას იძლევა გამოვიყენოთ ახალი ქსელური ინფრასტრუქტურა ALE, OmniAccess Stellar Wi-Fi, OmniAccess Stellar LBS და Rainbow Workflow ჩათვლით.
ყველა ეს გადაწყვეტა უზრუნველყოფს უფრო უსაფრთხო გარემოს, დაეხმარება რა სასტუმროებს გააცოცხლონ ბიზნესი, გააუმჯობესონ სტუმრების მიღების გამოცდილება და წინ გაუსწრონ კონკურენტებს.