სასტუმროების ეროვნული ქსელი Reikartz Hotel Group აერთიანებს 40 სასტუმროს უკრაინასა და მის ფარგლებს გარეთ.
მმართველი კომპანიის მიმართულებები:
მშენებლობა
სამშენებლო (რეკონსტრუქციის) ეტაპის ტექნიკური უზრუნველყოფა - როგორც აუცილებელი კონსულტაციების, ასევე ამ ეტაპის კომპლექსური მართვის სახით.
აღჭურვილობა
კრეფის ეტაპის სრული მხარდაჭერა. ზოგადი მომწოდებლებისგან ექსკლუზიური პირობების მიღება - ხარჯების მინიმიზაცია.
ოპერატიული მენეჯმენტი
სასტუმროსთან ადაპტაცია და მოწინავე ტექნოლოგიებისა და პროცედურების დანერგვა Reikartz-ის შიდა ხარისხის სტანდარტების შესაბამისად შემდეგ სფეროებში: მიღება და განსახლების სერვისი, სახლის მენეჯმენტი, ოთახის მენეჯმენტი, რესტორნებისა და ბარის მენეჯმენტი, სასტუმროს დაცვა, საინჟინრო მომსახურება, შესყიდვები და მიწოდება. და ა.შ....
სტანდარტებთან შესაბამისობის უწყვეტი მონიტორინგი აუდიტის სახით მმართველი კომპანიისგან. Servio HMS-ის ინსტალაცია, ეფექტური პროგრამული უზრუნველყოფა, როგორიცაა PMS (Property Management System) ქსელში ყველა სამუშაო პროცესის კომპლექსური ავტომატიზაციისთვის - დაჯავშნა, ანგარიშსწორება და ანგარიშსწორება, პერსონალის მართვა, სტატისტიკა და ა.შ.
გაყიდვები და დაჯავშნა
ქსელის რეგულარული კორპორატიული კლიენტების ბაზა დაინტერესებულია ახალი სასტუმროების გაჩენით Reikartz-ის ბრენდების ქვეშ. ახალი მომხმარებლების მუდმივი ძიება - კორპორატიული და ჯგუფური ვიზიტების ორგანიზება, ფოკუსირება ბიზნეს ტრენინგებზე, სემინარებზე და კორპორატიულ ღონისძიებებზე, კონფერენციებსა და ქალაქში ღონისძიებებზე, ადგილობრივ საზოგადოებაზე.
გლობალური სადისტრიბუციო სისტემებისთვის ავტომატური წარდგენა GDS (Global Distribution System) - წვდომა ტურისტულ სააგენტოებთან და ტურისტებთან მთელს მსოფლიოში. ქსელის სასტუმროების ონლაინ დაჯავშნა ბრენდების ვებსაიტებზე.
ტარიფების კონსოლიდირებული და პროაქტიული მენეჯმენტი - მიმზიდველი სპეციალური შეთავაზებები, კონკურენტული ტარიფები ყველა სასტუმროს მომსახურებისთვის. ფოკუსირება მოახდინე გაყიდვიდან მაქსიმალურ შესაძლო მოგებაზე (სარგებელი მენეჯმენტი). ლოიალობის პროგრამა რეგულარული სტუმრებისთვის - Reikartz Club.
პიარი და რეკლამა
ბარები
მიღება და განთავსება და სახლის მოვლა
ადამიანური რესურსები (HR)
IT სერვისი
ფინანსები და ბუღალტერია
უსაფრთხოება (ობიექტის უსაფრთხოება და ინფორმაციის უსაფრთხოება)
აუდიტის სამსახური
კომპანიისთვის დანერგილი ინფოტელი:
დაბალი დენის სისტემების კომპლექსის ტექნიკური მახასიათებლების შემუშავება;
ხმის და მონაცემთა გადაცემის სისტემების დანერგვის ერთიანი კონცეფციის შემუშავება, საკონტაქტო ცენტრის ინტეგრაცია;
პლატანის საკომუნიკაციო სისტემის დანერგვა, საერთო რაოდენობა 500-ზე მეტი პორტი, IP ტელეფონის მხარდაჭერით, ერთი საკონტაქტო ცენტრის დანერგვა;
infotel.ge-ზე განაცხადის დატოვებისას მომხმარებელი ტოვებს შემდეგ ინფორმაციას: სახელი, საკონტაქტო ტელეფონი, ელ. ფოსტა.
აგრეთვე infotel.ge-ას ადმინისტრაცია იყენებს «Cookie» ტექნოლოგიას, იღებს ინფორმაციას მომხმარებლის IP მისამართზე, ბრაუზერის ტიპზე, საიტზე ყოფნის დროზე და სხვა. შეგროვება ხორციელდება სტატისტიკის სერვისით.
ინფორმაციის გამოყენება
მთელ მიღებულ ინფორმაციასinfotel.ge-ს ადმინისტრაცია იყენებს მხოლოდ მომხმარებელთან კავშირისთვის. infotel.ge არ აგზავნის მომხმარებელთან საინფორმაციო შეტყობინებებს.
პერსონალური მონაცემების დაცვა
infotel.ge იღებს ვალდებულებას არ გაამჟღავნოს ინფორმაცია, რომელსაც მიიღებს მომხმარებლისგან. ყველა ინფორმაცია ინახება მონაცემთა ბაზაში, infotel.ge-ს ადმინისტრაციის ლოკალურ კომპიუტერზე. კომპიუტერზე წვდომა საიმედოდ არის დაცული პაროლით.
მესამე პირთათვის მონაცემების გადაცემა
მიღებული ინფორმაცია არ გადაეცემა მესამე პირებს, გარდა შემდეგი შემთხვევისა:
- მომხმარებლის მიმართ ვალდებულების შესრულებისათვის - მხოლოდ მისი ნებართვით.
- კანონის მოთხოვნის შესაბამისად.
კონტაქტები
ნებისმიერ საკითხთან დაკავშირებით შეგიძლიათ მიმართოთ საიტის ადმინისტრაციას. კონფიდენციალურობის მიმდინარე რედაქცია გამოქვეყნებულია 2022 წლის 15 ივნისს.