პროგრამული უზრუნველყოფა Tariscope Enterprise არის სატელეფონო საუბრების აღრიცხვის სისტემა იმ კომპანიებისთვის, რომლებსაც ტრადიციული ან VoIP სატელეფონო სისტემები აქვთ.
პროგრამული უზრუნველყოფა Tariscope Enterprise შესაძლებლობას იძლევა:
პროგრამული უზრუნველყოფა Tariscope წარმოადგენს ურთიერთდაკავშირებული სამაგიდო და Web სამომხმარებლო პროგრამების, სერვისებისა და სერვერების ნაკრებს Microsoft Windows ოპერატიული სისტემისთვის. Tariscope-ს დაყენება შესაძლებელია შემდეგ ოპერაციულ სისტემებზე: Micosoft Windows Server 2012 R2, 2012 ან 2008 R2 ან Microsoft Windows 10, 8.1, 8 ან 7.
Tariscope-ს ზოგადი სტრუქტურა ნაჩვენებია ქვემო სურათზე:
Tariscope სისტემის ბირთვს შეადგენს: Tariscope Main Server-ის სამსახური და Tariscope-ს მონაცემთა ბაზა.
Tariscope მონაცემთა ბაზა ყენდება ნებისმიერი რედაქციის Microsoft SQL Server 2016, 2014, 2012 ან 2008 R2 სისტემებზე. Tariscope-ის საინსტალაციო პაკეტი შეიცავს Express რედაქციის Microsoft SQL Server 2008 R2 სისტემის ინსტალაციას. Tariscope-ს მონაცემთა ბაზაში ინახება Tariscope-ს ბილინგური სისტემის პრაქტიკულად მთელი ინფორმაცია.
Tariscope Main Server სამსახური მართავს კავშირს სამსახურებსა და Tariscope სისტემის სამომხმარებლო პროგრამებს შორის. Tariscope Main server სამსახური შეიძლება განთავსებული იყოს იმავე სერვერზე, რომელზედაც Microsoft SQL Server არის დაყენებული, ან სხვა სერვერზე, რომელიც პირველ სერვერთან არის დაკავშირებული.
სამომხმარებლო პროგრამა Tariscope ადმინისტრირება განკუთვნილია Tariscope-ის კონფიგურაციისა და მომსახურებისთვის.
Tariscope Observer სამსახური უზრუნველყოფს გამოძახებების შესახებ ინფორმაციის (CDR, SMDR, AMA და მისთანების) შეგროვებას და მათ პირველად დამუშავებას. თითოეული სატელეფონო სისტემის მუშაობისთვის გამოიყენება Tariscope Observer-ის ცალკეული სამსახური. Tariscope-ს არა აქვს Tariscope Observer-ის ერთდროულად მომუშავე სამსახურების რაოდენობრივი შეზღუდვა.
Tariscope Tasks-ის (Tariscope-ს მგეგმავის) სამსახური უზრუნველყოფს განრიგის მიხედვით ანგარიშების ავტომატურ გენერირებას, Tariscope-ს მონაცემთა ბაზების სარეზერვო ასლების შექმნას, მის არქივირებას, ვალუტის მიმდინარე კურსების მიღებასა და ამგვარებს.
სისტემის ძირითად სამომხმარებლო პროგრამას წარმოადგენს იმავე დასახელების პროგრამა – Tariscope. ამ სამომხმარებლო პროგრამას აქვს Tariscope ადმინისტრირების პროგრამის ყველა შესაძლებლობა, ის ასევე უზრუნველყოფს შესრულებული გამოძახებების შესახებ ინფორმაციის ანალიზს, ანგარიშებისა და დიაგრამების შექმნას, არხების დატვირთვის ანალიზს, აბონენტებისა და მათი ანგარიშების აღრიცხვას და მრავალ სხვა რამეს. ეს სამომხმარებლო პროგრამა ხელმისაწვდომია როგორც სამაგიდო, ასევე Web ვარიანტში. Tariscope-ს არა აქვს მომხმარებელთა მომუშავე სისტემების რაოდენობრივი შეზღუდვა
Tariscope NetFlow Collector სამსახური უზრუნველყოფს IP ტრაფიკის შესახებ ინფორმაციის შეგროვებასა და დამუშავებას.
აბონენტის პირადი კაბინეტი Web-ის მეშვეობით უზრუნველყოფს აბონენტების წვდომას ინფორმაციასთან გამოძახებების, IP-ტრაფიკის, აბონენტების ანგარიშების სტატუსების, მათ მიერ გადახდილი თანხებისა და მრავალი სხვა რამის შესახებ.
ბილინგურ სისტემა Tariscope-ს შეუძლია შესრულებული გამოძახებების, გაწეული მომსახურების შესახებ და სხვა ინფორმაციის მიწოდება არა მხოლოდ Tariscope-ს ადმინისტრატორებისთვის და კომპანიის ხელმძღვანელობისთვის, არამედ თითოეული აბონენტისთვის. ამ მიზნით Tariscope-ში რეალიზებულია აბონენტის პირადი კაბინეტი. Tariscope Enterprise-ის ლიცენზიაში შედის აბონენტის პირადი კაბინეტი (შემდგომ ტექსტში – პირადი კაბინეტი). პირადი კაბინეტი ყენდება Tariscope-ის მთელ სისტემასთან ერთად, მაგრეამ მისი მუშაობისთვის ადმინისტრატორმა უნდა დააყენოს მისი პარამეტრები.
ნებისმიერ აბონენტს შეიძლება ჰქონდეს წვდომა პირად კაბინეტზე Web ინტერფეისის მეშვეობით სმარტფონიდან, პლანშეტიდან ან კომპიუტერიდან, თუ ადმინისტრატორი მას მისცემს მომხმარებლის სახელს (Login) და საწყის პაროლს.
პროგრამული მომსახურება Tariscope Enterprise აგროვებს და ამუშავებს ინფორმაციას გამოძახებების შესახებ CDR, SMDR, AMA და სხვა საფუძველზე, შემდეგი სატელეფონო სისტემებისგან:
ასს-ს (PBX) მწარმოებელი |
ასს-ს (PBX) ტიპი |
3CX |
3CX Phone System, включая v.15 SP2 |
Aastra-Ericsson |
MX-ONE TSE, MD-110, BusinessPhone 250 |
Alcatel - Lucent |
Alcatel OmniPCX Office, Alcatel OmniPCX Enterprise |
Avaya |
Aura, Avaya Session Manager, S8800, S8730, S8710, S8700, S8500, S8400, S8300, IP Office, Definity |
Avaya-Nortel, Kapsch |
Communication Server 1000 (CS 1000), Meridian 1 |
Avaya-Nortel |
Business Communications Manager (BCM) 50/200/400/450, Norstar |
Avaya |
Avaya Session Border Controller for Enterprise (ASBCE) |
Cisco Systems |
Cisco Unified Communications Manager (CUCM), Cisco CallManager Express (Cisco IOS Voice Gateways or CME), Cisco PGW 2200 |
Digium and other manufacturers |
Asterisk |
Epygi |
Epygi QX1000 |
Grandstream |
UCM6100, UCM6510 |
Informtekhnika |
Minicom DX-500 |
Iskratel |
SI2000, SI3000 |
Karel |
Karel DS200 |
MFI Soft |
RTU MOA |
Microsoft |
Microsoft Lync Server |
Mitel |
Mitel 3300 ICP, SX-2000, SX-3000 |
MTA |
M 200 |
LG |
LDK-100/300, GHX-46, iPECS-MG |
LG Ericsson |
IPEC-LIK 50/100/300/600/1200 |
NEC |
NEAX 2000б NEAX-2400 IMS, NEC Univerge SV8100 / SV8300 |
Panasonic |
KX-TDA 30, KX-TDA 100, KX-TDA 200, KX-TD816, KX-TD1232, KX-TD1232D, KX-TD 500 |
Platan |
Libra PBX Server |
Samsung |
iDCS 500, OfficeServ |
SAP |
SAP BCM |
Unify (Siemens) |
ОpenScape Voice, OpenScape 4000, OpenScape Business, OpenScape Office V3 MX/LX, HiPath 1100, 3000, 4000, Hicom 130/150/300 |
Tadiran Telecom |
Coral FlexiCom |
Trixbox |
Asterisk |
Eurokvant/Kvant |
E-Квант |
ProfInfoTech |
Billion Softswitch |
Rustelecom |
Elcom |
Telephone systems |
Oktell |
Farlep |
Matrix, F-1500 |
გარდა ამისა, Tariscope-ს შეუძლია შეაგროვოს და დაამუშავოს ინფორმაცია IP ტრაფიკის შესახებ NetFlow (მე-5 ან მე-9 ვერსია), IPFIX, SFlow საფუძველზე, ანუ ნებისმიერი სატელეკომუნიკაციო მოწყობილობიდან, რომლებსაც ერთი და იმავე პროტოკოლების მხარდაჭერა აქვს. აუცილებლობის შემთხვევაში Tariscope შეიძლება ბოლომდე იქნეს დამუშავებული ნებისმიერი იმ სატელეფონო სისტემის მხარდასაჭერად, რომელიც არ არის ზემოთ მოტანილ სიაში.
ანგარიშგება როგორც გამოძახებების აღრიცხვის სისტემების, ასევე სატელეკომუნიკაციო ბილინგური სისტემების ერთ-ერთი ძირითადი კომპონენტია. Tariscope-ს აქვს ანგარიშგების მძლავრი სისტემა, რომელიც შესრულებული გამოძახებების, აბონენტების, მათი ანგარიშების მდგომარეობის, გაწეული მომსახურების, ტარიფების, არხების დატვირთვისა და მრავალი სხვა რამის შესახებ ყველა სახის ინფორმაციის მიღების შესაძლებლობას იძლევა.
Tariscope-ში არსებობს ანგარიშების შექმნის ორი ხერხი:
მარტივი ანგარიშები შეიძლება გენერირებულ იქნეს ცხრილებიდან, რომლებსაც შეიცავს Tariscope-ის წარდგინებები. ამ წარდგინებებში Tariscope-ის მომხმარებელს შეუძლია:
ჩვენ ჩამოვთვლით მხოლოდ ზოგიერთ ანგარიშს, რომელთა შექმნა ამგვარად არის შესაძლებელი:
საკმაოდ რთულია ანგარიშების შექმნისას მომხმარებლის ყველა შესაძლო მოთხოვნის წარმოდგენა. მაგრამ მათი უმეტესობა შეიძლება დაკმაყოფილდეს ჩვეულებრივი ფილტრების დახმარებით.
მარტივი ანგარიშების ინფორმაცია შეიძლება ამოიბეჭდოს ან შეინახოს შემდეგი ფორმატების ფაილებში:
გარდა ამისა, Tariscope-ის მომხმარებელს შეუძლია დიაგრამების აგება Tariscope-ის წარდგინებების მონაცემების მიხედვით.
ანგარიშების ფორმების დახმარებით პრაქტიკულად ნებისმიერი ანგარიშის შექმნა შეიძლება როგორც ცხრილის, ასევე გრაფიკული სახით, ნებისმიერი იმ მონაცემებით, რომლებიც Tariscope-ის მონაცემთა ბაზაში ინახება. ანგარიშების ეს ფორმები ეყრდნობა Tariscope-ის მონაცემთა ბაზებში გაგზავნილ SQL მოთხოვნებს. ისინი შეიძლება შეიცავდეს სცენარებს მონაცემთა დამატებითი დამუშავებისთვის, მხარს უჭერდეს შრიფტების ფორმატირებას, იძლეოდეს იმგვარი სურათების ჩასმის შესაძლებლობას, როგორებიც არის კომპანიის ლოგოტიპი, ხელმოწერა და მისთანები.
ასეთი ანგარიშები შეიძლება შეიქმნას მომხმარებლის ინიციატივით Tariscope-ის შესაბამის რეჟიმში ან განსაზღვრულ დროს / ან განსაზღვრული პერიოდულობით ავტომატურ რეჟიმში.
Tariscope 140-ზე მეტ სხვადასხვა ფორმას შეიცავს, რომლებიც Tariscope-ის სისტემაში შემავალი ანგარიშების ფორმების დიზაინერით, ან სამომხმარებლო პროგრამა Microsoft Report Builder-ის დახმარებით არის შექმნილი.
თუ მომხმარებლისთვის აუცილებელია ანგარიშის ავტომატური შექმნა დათქმულ დროს, უნდა გამოიყენოს სამომხმარებლო პროგრამა Tariscope-ის მგეგმავი. ის შემდეგი პარამეტრების დაყენების საშუალებას იძლევა:
Tariscope-ის მგეგმავს აქვს ფაილების შემდეგი ფორმატების მხარდაჭერა:
როგორც ზემოთ იყო აღნიშნული, ანგარიშები აბონენტს შეიძლება გაეგზავნოს ელექტრონული ფოსტით. გარდა ამისა, ანგარიშების შენახვა შეიძლება საქაღალდეში, რომელთანაც აბონენტს შეიძლება ჰქონდეს წვდომა აბონენტის პირადი კაბინეტიდან. აბონენტის პირადი კაბინეტი Web-ის მეშვეობით დღე-ღამის ნებისმიერ დროს უზრუნველყოფს აბონენტის წვდომას ანგარიშებთან და სხვა ინფორმაციასთან.
Tariscope-ს აქვს იმგვარი ფუნქციები, რომლებიც აძლევს სასტუმროს სისტემებთან ურთიერთქმედების შესაძლებლობას. ჩვეულებრივ, სასტუმროს თანამედროვე სისტემების უმრავლესობას აქვს ინტერფეისები სატელეფონო სისტემებთან (ATC) და საბილინგო სისტემებთან ურთიერთქმედებისთვის.
სასტუმროს სისტემის სატელეფონო სისტემებთან (ATC) და Tariscope-თან ურთიერთქმედების სქემა შეიძლება იმ სახით იქნეს წარმოდგენილი, რომელიც 1-ელ ნახატზეა ნაჩვენები.
ნახატი 1
სასტუმროს სისტემა მართვის სიგნალებს უგზავნის ავტომატურ სატელეფონო სადგურს (PBX), მაგალითად, სააბონენტო პორტის ჩასართავად / გამოსართავად და ინფორმაციას იღებს სატელეფონო აპარატის განსაზღვრული მდგომარეობების შესახებ, მაგალითად, იმის შესახებ რომ სასტუმროს ნომერი დაკავებულია დასალაგებლად.
აბონენტების (სასტუმროს მობინადრეების) გამოძახების დასრულების შემდეგ ავტომატური სატელეფონო სადგური (PBX) შესრულებული გამოძახების შესახებ ინფორმაციას აყალიბებს თითოეული კონკრეტული ავტომატური სატელეფონო სადგურისთვის (PBX) განსაზღვრულ ფორმატში და გადასცემს მას Tariscope-ის საბილინგო სისტემას. ავტომატური სატელეფონო სადგურების (PBX) სხვადასხვა მწარმოებლებთან ასეთ ინფორმაციას სხვადასხვა დასახელებები აქვს. ყველაზე გავრცელებულია:
CDR (Call Detail Records);
SMDR (Station Message Detail Recording);
AMA (Automatic Message Accounting).
Tariscope მხარს უჭერს სხვადასხვა მწარმოებლების სატელეფონო მოწყობილობების ფართო სპექტრს როგორც ტრადიციული ანალოგური და ციფრული ავტომატური სატელეფონო სადგურების (PBX), ასევე IP-PBX ჩათვლით. Tariscope ამუშავებს მიღებულ ინფორმაციას, განსაზღვრავს დასახლებულ პუნქტს, სადაც გამოძახებაც მოხდა და ახდენს მის ტარიფიკაციას. დამუშავებული მონაცემები Tariscope-დან სასტუმროს სისტემას გადაეცემა.
Tariscope შეიცავს Windows სამსახურს (Tariscope Call export) რომელიც უზრუნველყოფს შესრულებული გამოძახებების შესახებ ინფორმაციის ექსპორტს სასტუმროს ან სხვა სისტემაში თანამიმდევრობების (COM) ან Ethernet პორტების გავლით. ბოლო შემთხვევაში Tariscope მუშაობს, როგორც TCP სერვერი, რომელსაც სასტუმროს სისტემა უნდა მიუერთდეს, როგორც TCP კლიენტი. სასტუმროს სისტემასთან მიერთების ორივე ვარიანტში Tariscope Call export სამსახურსა და სასტუმროს სისტემას შორის მონაცემების მიმოცვლა სცენარით განისაზღვრება.
Tariscope-ის საინსტალაციო პაკეტში, სცენარებში რეალიზებულია Micros Systems, Inc. კომპანიის Universal Interface Driver (UNI ან IFC8:BARSUM Ver. 7.3.10 UNI_BRU) ინტერფეისი, რომელიც სასტუმროს სისტემებში გამოიყენება და რომლებიც, ფაქტობრივი სტანდარტებად იქცა მოცემულ დარგში. ამგვარი ინტერფეისი გამოიყენება სასტუმროს სხვა სისტემებშიც, მაგალითად კომპანია Libra Hospitality-ს epitome PMS სისტემაში, რომელსაც ასევე ფართო ბაზარი აქვს.
Tariscope Call Export-ის სამსახური შეიძლება დაყენდეს იმ კომპიუტერთან დაკავშირებულ ნებისმიერ კომპიუტერზე, რომელზედაც Tariscope Main სამსახურია დაყენებული.
Tariscope უზრუნველყოფს სისტემის გამართვას მომხმარებლის ნებისმიერი მოთხოვნის გათვალისწინებით.
ინსტალაციისა და პირველად გაშვების შემდეგ Tariscope უშვებს საწყისი გამართვის ოსტატს (Wizard on first run ან Original Setting Wizard).
ეს ოსტატი იძლევა სისტემის საბაზისო კონფიგურაციის შესრულების შესაძლებლობას და არსებითად ამარტივებს და აჩქარებს სისტემის გამართვის პროცესს.
Tariscope-ის საწყისი გამართვის ოსტატს შეუძლია შემდეგი პარამეტრების დაყენება.
Tariscope-ის საწყისი გამართვის ოსტატში შეიძლება შემდეგი პარამეტრების დაყენება:
გარდა ამისა, საწყისი გამართვის ოსტატი Tariscope-ზე ლიცენზიის აქტივაციის შესაძლებლობას იძლევა.
საწყისი კონფიგურაციის შესრულების შემდეგ, აუცილებლობის შემთხვევაში Tariscope-ის ადმინისტრატორს ნებისმიერ დროს შეუძლია ნებისმიერი პარამეტრის შეცვლა და ახალი პარამეტრების გამართვა, რომლებიდანაც ზოგიერთი შეიძლება არც კი იყოს საწყისი გამართვის ოსტატში.
Tariscope შეიძლება კონფიგურირებული იყოს ერთ სატელეფონო სისტემასთან ან სატელეფონო სისტემების ჯგუფთან სამუშაოდ. Tariscope-ს არა აქვს იმ სატელეფონო სისტემების რაოდენობრივი შეზღუდვები, რომლებთანაც ის ურთიერთქმედებს.
Tariscope-ის ადმინისტრატორს Tariscope-ის გასამართად არ ესაჭიროება მისი სატელეფონო სისტემის CDR ფორმატის ცოდნა. საკმარისია მხოლოდ სატელეფონო სისტემის ტიპის არჩევა. CDR ფორმატების უმრავლესობისთვის Tariscope-ს დამოუკიდებლად შეუძლია ავტომატური სატელეფონო სადგურის (PBX) ტიპის განსაზღვრა.
ტარიფების კონფიგურაცია იძლევა ტარიფიკაციის პარამეტრების გამართვის შესაძლებლობას კავშირგაბმულობის ოპერატორებთან გამოყენებული ტარიფების უმეტესობით გათვალისწინებით.
თუ გამოიყენება მულტივალუტური ტარიფები, Tariscope უზრუნველყოფს ვალუტების კურსების ავტომატურ მიღებას მოცემული საიტიდან.
Tariscope ანგარიშების 140-ზე მეტ ფორმას შეიცავს ამ ფორმების რედაქტირებისა და საკუთარი ფორმების შექმნის საშუალებას იძლევა. Tariscope-ის შემადგენლობაში შემავალი ანგარიშების ფორმების დიზაინერი Tariscope-ის მონაცემთა ბაზების ნებისმიერი ველის გამოყენების შესაძლებლობას იძლევა.
Tariscope-ის ადმინისტრატორს შეუძლია სამომხმარებლო სისტემების შექმნა მასთან წვდომის სხვადასხვა უფლებებით.
Tariscope იძლევა ადმინისტრატორის ან მომხმარებლის ამოცანათა უმეტესობის ავტომატიზაციის შესაძლებლობას:
ამრიგად, Tariscope იძლევა დამკვეთის მოთხოვნებთან მოქნილად შეწყობის შესაძლებლობას.
Tariscope ბევრი ანალოგიური სისტემისგან გამოირჩევა შეზღუდვის ფუნქციის არსებობით.
შეზღუდვის ფუნქცია Tariscope-ის ადმინისტრატორს შესაძლებლობა აძლევს შეზღუდვა დააყენოს გარკვეული ტიპის გამოძახებებზე კონკრეტული აბონენტისთვის, აბონენტთა ჯგუფისთვის, მარშრუტისთვის, ტრეკის ან რაბისთვის. შეზღუდვა შეიძლება გამოხატული იქნეს ფულადი ან დროითი ფორმით. შეზღუდვა შეიძლება იყოს თვიური, კვირეული ან დღიური. გამოძახებების გარკვეული ტიპები გამოძახებების კატეგორიების დახმარებით მოიცემა.
მაგალითისთვის აღვნიშნავთ გამოძახებების ზოგიერთ კატეგორიას:
გამოძახების იმ კატეგორიას, რომელიც უნდა შეიზღუდოს, ადგენს Tariscope-ის ადმინისტრატორი. თუ შეზღუდვა აბონენტებს უწესდებათ, მაშინ მას შემდეგ, რაც აბონენტი გახარჯავს გარკვეული ტიპის ტრაფიკზე მისთვის დაწესებულ ლიმიტს, Tariscope შეასრულებს სცენარს, რომელიც სატელეფონო სისტემაში შეცვლის სააბონენტო პორტის პარამეტრებს. მაგალითად, აუკრძალავს მას მოცემული ტიპის ტრაფიკზე წვდომა.
შეზღუდვის ფუნქციის გამოყენების ძირითადი მიზანია სატელეფონო საუბრებზე ფულის ეკონომიური ხარჯვა.
თუ გსურთ შეზღუდოთ კომპანიის ხარჯები სატელეფონო საუბრებზე, Tariscope მოგცემთ ან ამოცანის გადაწყვეტის შესაძლებლობას. Tariscope იძლევა სატელეფონო საუბრებზე თქვენი კომპანიის ხარჯების თვიური, კვირეული და დღიური დაგეგმვის საშუალებას. თქვენ მხოლოდ უნდა გადაანაწილოთ სატელეფონო საუბრების ფული აბონენტებსა და აბონენტთა ჯგუფებს შორის. Tariscope გააკონტროლებს თითოეული ასეთი აბონენტისა და ჯგუფის ხარჯებს.
შეზღუდვების დაყენება გარკვეული მარშრუტებისა და რაბებისთვის იმ სატელეფონო საუბრებზე დანახარჯების მართვის შესაძლებლობას იძლევა, რომლებიც ამ მარშრუტებზე ან რაბებზე გადის. როდის არის ეს აუცილებელი? მაგალითად მაშინ, როდესაც იყენებთ GSM-Gateway-ს, რომლებიც ავტომატურ სატელეფონო სადგურებს (PBX) აკავშირებს კორპორატიულ პაკეეტში ჩართული აბონენტების მობილურ ტელეფონებთან. მაშინ ამ პაკეტს ექნება შეზღუდვა გამოძახებების მაქსიმალური ჯამური ხანგრძლივობის მიხედვით., როს შემდეგაც ტარიფეფზე ფასდაკლება აღარ იმოქმედებს. თუ Tariscope შეზღუდვის ფუნქციის გარეშე გამოიყენება, ასეთ სიტუაციაში ავტომატური სატელეფონო სადგურის (PBX) ადმინისტრატორმა რამენაირად უნდა გაიანგარიშოს, რამდენი დისკონტური დრო იქნა დახარჯული თითოეული GSM Gateway-სთვის. ხოლო როდესაც Gateway-ის ლიმიტი ამოიწურება, ადმინისტრატორმა ამ Gateway-ის ზარები უნდა გადართოს სხვა Gateway-ზე, რომლებზედაც ლიმიტი ჯერ კიდევ არ არის გახარჯული სალიმიტო პერიოდის ბოლომდე. მაგრამ რა სიხშირით უნდა გაიანგარიშოს ადმინისტრატორმა გამოყენებული დრო და ფული, თუ მას არა აქვს რაიმე სახის სპეციალური ხელსაწყოები? რომ არაფერი ვთქვათ იმაზე, რომ ამის გაკეთება არც თუ იოლია. და როგორ მოვიქცეთ, თუ ადმინისტრატორი ავად არის, შვებულებაში ან მივლინებაშია? ყველა კითხვა გაქრება, თუ გამოიყენებთ Tariscope-ს შეზღუდვის ფუნქციით.
არსებობს შეზღუდვის ფუნქციის შემდეგი ვარიანტები:
Tariscope-ში შეზღუდვის ფუნქცია მხარდაჭერილია ყველა ავტომატური სატელეფონო სადგურისთვის (PBX), მაგრამ ზოგიერთ ავტომატურ სატელეფონო სადგურთან (PBX) Tariscope-ს შეუძლია ავტომატურ რეჟიმში მუშაობა, დანარჩენებთან – ნახევრადავტომატურ რეჟიმში.
ავტომატური რეჟიმი გულისხმობს, რომ, სატელეფონო ტრაფიკზე გაწეული დანახარჯების მოძიებასთან დაკავშირებულ ყველა ქმედებას მთლიანად Tariscope ასრულებს. ავტომატური რეჟიმი მხარდაჭერილია შემდეგი ავტომატური სატელეფონო სადგურებისთვის (PBX):
ნახევრადავტომატური რეჟიმი გულისხმობს, რომ Tariscope ახორციელებს სატელეფონო ტრაფიკზე გაწეული დანახარჯების მოძიებას, შემდეგ კი, ლიმიტის ამოწურვისას Tariscope-ის ადმინისტრატორს ელექტრონული ფოსტით უგზავნის შეტყობინებას აბონენტის, ქვედანაყოფის ან კავშირის არხის (Gateway-ის) შემზღუდავი მოქმედებების შესრულების აუცილებლობის შესახებ. შეზღუდვების ნახევრადავტომატური რეჟიმი მხარდაჭერილია ნებისმიერი ავტომატური სატელეფონო სადგურისთვის (PBX).
შეზღუდვის ფუნქცია არ შედის Tariscope-ის საბაზისო მიწოდების ღირებულებაში და მისი შეკვეთა დამატებით ხდება. აუცილებელია მხოლოდ თქვენთვის საჭირო ვარიანტის მითითება.
ცხრილში ასახულია ფასები გარკვეული რაოდენობის აბონენტებისთვის ან IP მისამართებისთვის Tariscope Enterprise-ის გამოყენების ჩვეულებრივ (არაექსკლუზიურ) უვადო ლიცენზიებზე.
ლიცენზიაში შედის 1-წლიანი საგარანტიო მხარდაჭერა. სურვილისამებრ შეიძლება 2- ამ 3-წლიანი საგარანტიო მხარდაჭერის მქონე ლიცენზიის შეძენა.
აბონენტები რაოდენობა |
ფასი, USD, დღგ-ს გარეშე |
ფასი, USD, დღგ-ს გარეშე, შეზღუდვის ფუნქციით* |
||
ერთ-ერთი ვარიანტი** |
აბონენტები და ჯგუფები |
ყველაფერი |
||
32 |
120.00 |
126,00 |
128.4 |
129.6 |
40 |
290.00 |
304,50 |
310,30 |
313,20 |
41 |
296.94 |
311,79 |
317,73 |
320,70 |
50 |
359.40 |
377,37 |
384,56 |
388,15 |
60 |
411.66 |
432,24 |
440,48 |
444,59 |
70 |
463.92 |
487,12 |
496,39 |
501,03 |
80 |
516.18 |
541,99 |
552,31 |
557,47 |
90 |
568.44 |
596,86 |
608,23 |
613.92 |
100 |
620.70 |
651,74 |
664,15 |
670,36 |
110 |
670.36 |
703,88 |
717,29 |
723,99 |
120 |
720.02 |
756,02 |
770,42 |
777,62 |
130 |
769.68 |
808,16 |
823,56 |
831,25 |
140 |
819,34 |
860,31 |
876,69 |
884,89 |
150 |
869.00 |
912,45 |
929,83 |
938,52 |
160 |
918.66 |
964,59 |
982,97 |
992,15 |
170 |
968.32 |
1016,74 |
1036,10 |
1045,79 |
200 |
1117.30 |
1173,17 |
1195,51 |
1206,68 |
250 |
1,309.00 |
1374,45 |
1400,63 |
1413,72 |
300 |
1,500.70 |
1575,74 |
1605,75 |
1620,76 |
350 |
1,663.95 |
1,747.15 |
1780,43 |
1797,07 |
400 |
1,827.20 |
1918,56 |
1955,10 |
1973,38 |
450 |
1,956.05 |
2053,85 |
2092,97 |
2112,53 |
500 |
2,084.90 |
2189,15 |
2189,84 |
2251.69 |
600 |
2,279.15 |
2393,11 |
2438,69 |
2461,48 |
700 |
2,473.40 |
2597,07 |
2646,54 |
2871,27 |
800 |
2,592.27 |
2721,88 |
2773,73 |
2799,65 |
900 |
2,711.14 |
2846,70 |
2900,92 |
2928,03 |
1000 |
2,830.00 |
2971,50 |
3028,10 |
3056,40 |
1100 |
2,900.89 |
3045,93 |
3103,95 |
3132,96 |
1200 |
2,971.78 |
3120,37 |
3179,80 |
3209,52 |
1300 |
3,042.67 |
3194,80 |
3255,66 |
3286,08 |
1500 |
3,184.45 |
3343,67 |
3407,36 |
3439,21 |
2000 |
3,538.90 |
3715,85 |
3786,62 |
3822,01 |
3000 |
3,879.00 |
4072,95 |
4150,53 |
4189,32 |
4000 |
4,219.10 |
4430.06 |
4514,44 |
4556,63 |
5000 |
4,559.20 |
4787,16 |
4878,34 |
4923,94 |
10000 |
5,698.00 |
5982,90 |
6096,86 |
6153,84 |
* შეზღუდვის ფუნქციის სრული მხარდაჭერა ხელმისაწვდომია მხოლოდ გარკვეული სატელეფონო სისტემებისთვის (PBX).
** აბონენტები ან აბონენტთა ჯგუფები, ან მარშრუტები და Gateway.
დამატებითი კონსულტაცია შეგიძლიათ მიიღოთ, თუ კონსულტაციისთვის მოგვმართავთ.